lørdag 5. august 2017

Jeg falt for fristelsen.

Jeg vet det er lenge til jul, men da Scrapomania fikk inn litt nye julerelaterte dieser måtte jeg jo selvfølgelig ha noen. Og nå klarte jeg ikke å vente lengre. Nå måtte noen av de prøves. 

Hvitt på hvitt er ikke typisk meg, men jeg ønsket å holde det enkelt denne gangen. Basen er laget med hvit bazzill og jeg har brukt Soft Gel og noe snøglitter for å få ekstra effekt.




Her har jeg brukt en nydelig dies fra Sizzix



Inni kortet er det en nydelig dies fra Nellies som er fokus. Jeg valgte å lage en shaker inni kortet,men her er valgmulighetene mange. Har brukt tykk foam til shakeren.

Dette var første julerelaterte kortet. Nå spørs det om jeg klarer å vente med de andre jeg har sikret meg. Har du begynt på julekortene?

klem fra DT Belinda





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar