fredag 11. august 2017

Buddies.

For noen herlige dies MarianneDesign har kommet med! Jeg har lekt meg med noen av "Buddies"-diesene som Scrapomania har fått inn. Startsettet er et must for å begynne å leke med å sette sammen disse figurene.I tillegg finnes det et jentesett og et guttesett. Det er guttesettet jeg har brukt i tillegg i dag.

I dag slår jeg et slag for restepapir også. Hvem har vel ikke restepapir? Disse figurene er bare helt topp til å få brukt noe av det. Alt av papir jeg har brukt er fra restekassen min.





I tillegg til "Buddiene" har jeg brukt dies fra Magnolia og Papirdesign. I tillegg har jeg brukt klistremerke-stjerner.



Her har jeg brukt dies fra Kort&Godt og Memory Box. Litt bling også.


På dette kortet har jeg brukt dies fra Papirdesign og klippet til en ballong fra Joy.

Disse "Buddies"-diesene er alsidige og en kan lett tilpasse de til enhver anledning. For ikke å snakke om hvor mye lettere barnekort blir å lage med disse figurene. Jeg er i hvertfall hekta :)

Klem fra DT Belinda






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar