lørdag 15. juli 2017

Månedens PL-kit fra Scrapomania.

Hei. Da er den store dagen her igjen. 15 Juli og kit slipp hos Scrapomania. Denne gangen var det ett kit i romantisk shabby chic stil. Love it.


Her ser dere bilde av innholdet i kitet, og en film skal dere også få. 
Det som mangler som følger med er en bit osteklut. Den hadde klart og snike seg vekk :-)




Så over til hva jeg har laget av mitt kit.


Denne gangen har jeg laget en del sider fra mitt eget liv og meg selv. 
Har så lyst og komme à jour i minst en album.


Her har jeg brukt fjør og farget blomstrene med sprayen som fulgte med.


Neste side ut, er første (og eneste) gangen jeg har prøvd meg på motorsag. 
Sånn går det når man finner ut at man skal rense ett berg. 


Her har jeg også brukt sprayen til å gi farge både på pl-kortet og pynten.
Har brukt ett stort pl-kort, som jeg sprayet litt på, før jeg tok ett lite pl-kort og la oppå.


De neste 2 sidene er fra uke-til-uke's albumen 2017. 
Jeg er nå kommet til uke 18, så det går fremover.


Her har jeg brukt ett panel til å skrive teksten på. Osteklut under. 
Panelet er limt på med 3D puter. 


Den siste siden for i dag, er også fra uke 18.

Her har jeg gjort det helt enkelt og limt på en stripe bånd, med en sommerfugl på.
Kortet er ett stort pl-kort, som jeg har delt i 2. 


Det var min inspirasjon til månedens PL-kit. Ikke gløm at du fremdeles kan kjøpe kitet.
Bestill det her i nettbutikken eller stikk innom fysisk butikk.

Ønsker du å få godsakene rett hjem i postkassa hver måned, kan du abonnere på kitet.


Ønsker dere alle en flott sommer.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar