mandag 15. mai 2017

PL-kit Mai 2017

Hei. I dag er endelig dagen her og pl-kitet fra Scrapomania blir sluppet. 
Jeg har som vanlig en liten film om innholdet i kitet.


Og her ser dere bilde av kitet.


Jeg har laget 4 sider av kitet.

Når jeg lager fra kitet så bruker jeg kun det som er i kitet. 
Dette for å vise at man kan lage pl-sider, kun med kitet. 
Har man mye fra før av, legger man selvfølgelig til det man vil, og løser ting på sin måte. 
Som nybegynner kan du lett lage flere sider med ett kit.


Første side ut i dag, er noen eldre bilder av lillegull. 
Her kjører vi brannbil, og slukker branner på kjøkkenet.


Med pynten og Chipboarden, er det lett og lage sitt eget preg på pl-korta.


Side 2 er til årets ukes album. Her har jeg kommet til uke 13.


Her har jeg tatt en bit av den svarte pynten og limt under en chipboard.


Side 3 er resten av uke 13.


Den hvite blyanten er flott og bruke på den svarte pynten.


Siste side ut i dag.
Her er vi på tur i Tyskland og besøker Europa park. Kan virkelig anbefales.


Her har jeg brukt Nuvo rundt bildene. Ble en fin glitter effekt.

Du kan abonnere på kitet

Da ønsker jeg alle sammen en flott 17 Mai feiring om noen dager.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar