onsdag 17. mai 2017

Gratulerer med dagen!

I dag har de fleste av oss feiret 17 Mai. Kost oss med pølser og is, brus og kaker. Hva er vel bedre enn det. Her i Ålesund har det hvert strålende fint vær, og en aldeles nydelig dag.

I år som i fjor, har jeg hvert med i 17 Mai komiteen. I den anledning lager jeg små gaver til korpset som stiller opp år etter år, og spiller for oss. Så en stor takk til Stette blåserne. I år lagde jeg noen esker som det er plass til en kvikklunsj og en liten melkesjokolade i. Og alt jeg har brukt, har jeg kjøpt i beste butikken Scrapomania.


Jeg har brukt "halve" diesen, og laget den sånn jeg ønsket buen.


Og pyntet med litt osteklut, blomster og glitter lim rundt kanten.
Inni esken er det magnet mellom laga med ark, som holder den igjen.


Det var min inspirasjon i dag.
Og for å sitere de siste ord til årets taler, ved vår lokale skole. 

Engasjer deg! Hver ett medmenneske! 
Ha en fortreffelig festdag videre, og si hei neste gang vi sees :-) 

God 17 Mai.
Og
Gratulerer med dagen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar