fredag 5. mai 2017

Enda et konfirmasjonskort

Våren er høysesong for konfirmasjon, og dagens kort er et jeg fikk bestilling på fra en kollega. Heldige meg har fått lov til å vise dere det.

Dette kortet består av ikke mindre enn 8 (!) sider, og alle sidene er dekorert i mer eller mindre grad. Mønsterarkene jeg har brukt, er fra Vintage Sprng Basics serien til Maja Design. Den ligger ikke i nettbutikken, men du finner mange lekre mønsterark fra samme produsent.






Slik ser kortet ut lukket. Festet sammen med mindtgrønt bånd som matcher mønsterarkene og blomstene.





Rosa og mintgrønne roser fra Papirdesign, sammen med noen andre, små søte blomster gir kortet et skikkelig feminint og sart preg.




Her har jeg brukt Puffy Star Stickers - er de ikke lekre?





Slik ser kortet ut når det åpnes. Det er utrolig kjekt med så fine dieser som gjør så mye ut av seg!








Både "Kjære konfirmant" og "Det er din dag"er fra Papirdesign.





Etter enda en brett, finner du sidene med skrivefelt og pengelomme. Pengene er lagt i en cellofanpose med rosa paljetter.





Hun som bestilte kortet ville gjerne at det skulle være litt plass til at alle gjestene i konfirmasjonen kunne skrive navnet sitt, som et slags minne for konfirmanten om hvem som hadde vært der. Derfor laget jeg to skrivefelt som er bak på kortet.


Da gjenstår det for meg å ønske dere alle en fin fredag, og en god helg i vente.

Stor scrappeklem fra Ingvill





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar