lørdag 29. april 2017

Papirpose i miniutgave.

Scrapomania har nylig fått inn endel nye dies fra Spellbinders. Som veldig mange andre scrappere er jeg kjempeglad i nye dies og nå vil jeg vise en av mine nye dies fra Spellbinders. Bag n Tag It heter den og ser slik ut:
sbi-di-251

Og da jeg laget den ble den slik:


Den lille mini-papirposen gav meg flere ideer til bruksområder. Etter mitt øyemål så skal den romme en stk After Eight sjokolade eller Fazermint. Mulig også at Eventyrsjokolade fra Freia går oppi.En kan bruke den til bordkort i både konfirmasjon og bryllup. Den står forbløffende stabilt når den er limt sammen. En kan lage hull og tre bånd i den som dekor. Eller som min første tanke- bruke den som pengelomme i kort. Og slik ble det:


Her har jeg brukt en lys blå bazzill som base. I stedenfor å lage brettelinje på 6" slik jeg vanligvis gjør, måtte jeg ha en liten rygg på kortet for å gi plass til papirposen. Brettelinjene ble da på 5 7/8" og 6 1//8". Mønsterpapiret jeg brukte her er fra Maja Design. På fronten har jeg brukt en herlig stjernedies fra Papirdesign. Stjernene som blir kuttet ut har jeg brukt til å pynte resten av kortet med. Teksten er en dies fra Kort&Godt.Ikke inne nå men et godt alternativ i denne fra Papirdesign. Både stjerner og tekst er kuttet ut i Bazzill Foil.





Som du ser så er det ikke all verden med plass i disse søte små posene men nok plass til å gjøre helgens konfirmant litt rikere ;)

Kos deg med scrappingen!

Klem fra DT Belinda


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar