fredag 21. april 2017

Monster!

Da dette lekre stempelsettet fra BoBunny "plutselig" havnet i postkassen min, 
klarte jeg ikke dy meg - jeg MÅTTE teste de ut med èn gang!

4 "skumle" monster fra BoBunny - er de ikke lekre?




 Selve kortet er laget av kraftkartong og svart bazzillkartong
I tillegg har jeg brukt svarte halvperler fra Papirdesign.

Jeg ville såklart ha ALLE de skjønne monsterene med, så jeg har maskert motivet, slik at jeg fikk samlet de. Fargelegging på kraftkartong med copics - en ny erfaring og veien ble veldig til mens jeg fargela, men sluttresultatet ble ikke helt ille. Spennende å prøve nye ting! For å få motivet litt mer "frem", valgte jeg å gå over strekene med en tynn, svart penn. 


I tillegg har jeg brukt en hvit gelly pen  og Nuvo "white blizzard" rundt motivet for å få litt mer dimensjon. Ballongen er stanset ut i svart glitter foam
Snøret til ballongen er Scrappers floss i fargen tawny.


En annen, rykende fersk nyhet er denne diesen fra Papirdesign som heter "Det er din dag". Det er to dieser i pakken - en hel vimpel, og èn mindre med teksten på. Denne har jeg stanset ut i kraftkartong og svart bazzillkartong. Jeg har festet den på kortet som en flipp, slik at den kan åpnes og lukkes. Kanskje kan en skrive en hemmelig hilsen på baksiden?

"Det er din dag" fra Papirdesign - herlig dies som kan brukes til alt fra burdag til konfirmasjon. Denne er på vei inn i nettbutikken as we speak.










Glitter foam sheet

Nuvo "White blizzard"
Gelly Roll medium point pen - white
Scrappers floss - tawny
Copic Sketch




Ha en finfin helg!


Scrappeklem fra Ingvill






2 kommentarer:

  1. Very cool stamps and I love your card. I like that tag die as well. Hugz

    SvarSlett