torsdag 27. april 2017

Konfirmasjon

Idag vil jeg vise dere et konfirmasjonskort jeg har laget med mønsterarket 
"No. XX11" fra Maja Design. I tillegg har jeg brukt vanilla og smoky bazzill. 


Selve kortet er laget etter fremgangsmåten som jeg forklarte i dette blogginnlegget.


Jeg har også laget tre tags til lommekortet. En med skrivefelt, en med pengelomme, og en med personlig bilde av konfirmanten på. Tags'ene har jeg stanset ut med en ovar Spellbindersdie i to ulike størrelser. Et lite, hvitt silkebånd ble festet øverst på hver tag, sammen med en liten blå rose. Med denne brettingen får du plass til to tags på framsiden av kortet, og en tag på baksiden.








Jeg har som vanlig holdt pynten på framsiden "enkel". Den herlige jenta fra Dixi ble stanset ut i smoky bazzill, og fikk en god touch av glitter med wink of stella pennen min. De lekre halvperlene er fra Papirdesign.




Teksten "kjære konfirmant" er stanset ut med dies fra Papirdesign. Denne er dessverre ikke i nettbutikken for øyeblikket, men du finner mange andre lekre dies fra Papirdesign der.




Blomster ble et must på dette kortet, og siden det er roser i mønsterarket, måtte jeg ha blå roser. De små rosene jeg har brukt, er fra Papirdesign.




Da håper jeg at dere alle sammen får en kreativ torsdag!


Klem Ingvill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar