lørdag 18. mars 2017

Vindmølle lykt

Heisann :)

I dag vil jeg gjerne få vise dere en vindmølle lykt som jeg har laget. Denne ble laget på bestilling ut ifra ett bilde som inspirasjon. Det var veldig artig å bruke ett live bilde som inspirasjon. Legger ved bildet litt lenger ned i innlegget. 


Selve mølla er laget av Hvit Bazzill. Sokkelen som mølla står på er laget av Chipboard og kledd i mørk brun Bazzill



Over viser det bildet jeg har brukt som inspirasjon til å lage min tolkning av ei vindmølle.


Gjerdet er dies fra Die-namics


For å lage "armene" på mølla har jeg klippet opp grillpinner i tre, limt sammen og sprayet de brune. 


Vinduene har jeg skjært ut av egen mal. Inngangen er laget av brun Bazzill og mønsterark fra Kaisercraft



Lysslyngen er festet fast inne i mølla, og med åpning bak hvor batteriene kan ligge skjult i åpningen i sokkelen.

Håper dere likte min mølle :) Ønsker alle sammen en god helg :)

<3 Happy Scrapping <3 

- Margrethe - 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar