onsdag 15. februar 2017

PL-kit fra Scrapomania

Hei. I dag er det kitslipp hos Scrapomania, og jeg har fått lekt meg med PL-kitet. Du kan kjøpe kita i nettbutikken eller fysisk butikk. Først har jeg har laget en liten video der jeg viser hva som er i kitet.


Og dette er de 4 sidene jeg fikk laget med kitet.


Den første siden er laget med vinterbilder.
Her passet kitet perfekt med fargene og tekstene.


Brukte bindersene som piler på ene kortet.


Neste side ut er også i det kalde hjørnet. 
Kaldt uten snø. Men fint til å kaste stein i fjøra.
Og ta med seg en liten snaks i det fri.


Her har jeg brukt binderspyntene som tagger.


Side tre er fra Tall ship rase 2015 i Ålesund. 
Ett veldig allsidig kit, som passer til alle årstider.


Her har jeg brukt en stripe av pappen som stempelet kom i. 


Siste side ut, ble en skikkelig 80 talls side. 
Masse farger. Har brukt resten av pappen til stempelet her. 
Syns det er gøy når man kan bruke "bosset" på en side.

Det var det jeg har laget av mitt kit denne gangen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar