lørdag 25. februar 2017

LO med fugleliv.

Å lage LOer eller PLsider sitter fortsatt litt langt inne for min del,men det hjelper godt på med skisser på oppsett. Loen jeg lagde her er etter enskisse jeg fikk utdelt på Scrapomaniatreff i januar.


Bildetjeg har brukt er av min sønn og meg på tur i Bergen sentrum. Vi hadde som tradisjon å mate fuglene  ved Lille Lungegårdsvann. En stor opplevelse hver gang. Dette blinkskuddet er tatt i 2006.



Folk er utrolig hjelpsomme på treff er min erfaring.Jeg har kun en vanlig BigShot hvor jeg akkurat ikke klarte å få stanset ut måkene i hjørnet.Det ordnet en annet treffdeltaker ved å ta med seg BigShotPro som jeg fikk låne. 


Jeg fikk også lov til å ta for meg av hamp av en annen.Den har jeg fingerheklet for å få litt tykkelse på. Som pynt har jeg brukt litt skjell stanset ut i vanilla bazzill og svertet forsiktig med Vintage Photo. Dette er vel den stempelputen jeg kan kalle meg avhengig av. Diesen jeg brukte er fra Marianne Design. Et godt alternativ til maritim pynt er disse fra Kaisercraft.



Tittelen har jeg kjøpt hos Scrapomania for lenge siden. Jeg har for vane å ta med meg alt jeg finner av tekst/titler når jeg er innom butikken,men det blir gjerne ikke brukt med en gang.Jeg er ikke så glad i fargen på chipboard eller trepynt,så jeg behandler omtrent alltid.Både tittel,hjerter og nautisk stjerne har fått en omgang med FranTage embossing.


Mønsterarket jeg brukte finner jeg rett og slett ikke i butikken nå men det finnes nok av alternativer jeg kunne brukt til denne LOen. sjekk ut denne , denne og denne.

Ønsker deg en fin helg videre.Kanskje det blir litt scrapping også? Kanskje du finner deg en skisse som ser spennende ut?

klem fra DT Belinda




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar