tirsdag 14. februar 2017

Ett vårlig kort

Heisann :)

Jeg virkelig leeeengter til våren kommer for fullt. Derfor blir min inspirasjon til dere i dag ett kort i vårlige toner. Vet at det fortsatt kan komme mer snø, og at vi fortsatt nok må smøre oss med litt tålmodighet før det venter oss en tid med litt varmere temperaturer. Sola har endelig kommet tilbake gjennom mine stuevinduer ( noe som rask resulterte i vindusvask i hele huset :p).


Mønsterpapiret jeg har brukt er fra Pion design - where the roses grow- among the flowers. Kanten er punchet ut med min desidert favoritt punch fra Martha Stewart - doily punch


Viften på kortet er også stanset ut på kantene med samme punchen. Svertet kantene med Distress ink - tim holtz. Chipboard som er brukt er fra Wycinanka og blomster fra Papirdesign


Håper dere likte kortet mitt :) 

<3 Happy scrapping <3

- Margrethe -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar