mandag 20. februar 2017

Eksplosjonsboks med fugl

Heisann :)

 I dag vil jeg gjerne få vise dere en eksplosjonsboks jeg har laget. Denne har jeg laget med mønsterark fra Pion design - the songbirds secret. Der er sååååå mange vakre ark i den kolleksjonen. 


Jeg har brukt Pion design - the songbirds secret - blooming branches inni eksplosjonsboksen. Fuglen har jeg klippet ut av arket Pion design- the songbirds secret - images from the past


Lokket er laget av transparent ark eller acetat kan man også kalle det. På toppen har jeg stanset ut denne firkanten fra Joy!


Har pyntet med noen fine fjær. Kurven som eggene ligger i har jeg laget selv av hamptråd. De nydelige krystallene på streng er fra Kort og Godt




Håper dere likte min eksplosjonsboks. Jeg elsker å lage disse. Passer til alle anledninger og man kan gjøre så mye forskjellig med dem. 

<3 Happy scrapping <3

- Margrethe - 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar