lørdag 18. februar 2017

Drøm søtt.

Det er en dårlig skjult hemmelighet at jeg har en stor forkjærlighet for både hjerter og stjerner. Jeg har utallige dieser med stjerner i en eller annen form, men har faktisk nettopp kjøpt min første måne! Falt pladask for denne nydelige diesen. Har laget et kort som kan brukes både til fødsel,dåp og bursdag i mine øyne.



Månen er stanset ut i Bazzill Foil,sølv. Ser at den ikke er inne nå,men et alternativ kan være å tape aluminiumstape på bazzill og stanse ut? Er den ikke nydelig?
Jeg liker veldig godt en mørk blå bazzill som heter "Admiral". Fant en lyseblå/grå rest av bazzill som jeg brukte som et lag før det nydelige mønsterarket fra Maja Design.
Tidligere hadde jeg kjøpt disse artige stjerne-shakerene og først nå oppdaget jeg hvor geniale de er! Disse blir nok en gjenganger hos meg.
 Jeg har jo for lengst falt pladask for stempelplate M 356 fra Kort&Godt. De små stjerne-blingene er også fra Kort&Godt.Krystaller fra Papirdesign er sammen med stjernene eneste pynt på dette kortet. Det trengs absolutt ikke mer.


Har fargelagt med Copics.


Teksten er embosset i sølv.


Stjerne-shakerene er fylt med halvperler,miniperler og hjertepaljetter.


Jeg lagde en liten tag til personlig hilsen som jeg la bak motivet.

Jeg håper du fant litt inspirasjon i kortet mitt.Kos deg videre med helgen!

Klem DT Belinda





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar