fredag 9. desember 2016

Luke 9

Bak luke 9 gjemmer det seg litt inspirasjon til de "kjedelige" gavene som er vanskelige å pakke inn - nemlig gavekort! Disse små gaveboksene er perfekte til nettopp det!


Andre små gaver vil også passe fint i denne boksen, som måler ca. 7 x 11,5cm når den er limt sammen. Til mine bokser har jeg brukt mønsterarket "I wish for frosty mornings" fra Maja Design. I tillegg har den ene boksen fått et bånd av mønsterarket "I wish christmas was today".




Selve boksen stanser du ut med pillowbox diesen fra Marianne design. Den både stanser ut, og lager brettekanter som du bruker til å brette/lime sammen boksen.


Hashtag-tekstene er fra en helt fantastisk stempelplate fra Staz, og har hele 29 forskjellige tekster. Den heter #god jul, og er dessverre ikke tilgjengelig i nettbutikken for øyeblikket. På mine bokser har jeg brukt 5 forskjellige, der alle er stemplet med Distress ink - walnut stain. Alle har også fått en embosset ramme



Sløyfen på kortet har jeg laget med disse to diesene som kommer sammen med pillow boxen *elsk*







Og så....dagens spørsmål i vår kalenderquiz!

LUKE 9


Hvor mange underkategorier er det under «Pynt og stæsj» i nettbutikken?


Husk å skrive ditt svar i kommentarfeltet her på bloggen innen kl.00.00 idag for å være med i trekningen om premien fra Scrapomania til en verdi av kr. 500,-. Og kom tilbake imorgen for enda et nytt spørsmål.


Ha en finfin fredag, og en god helg!


Scrappeklem fra Ingvill




17 kommentarer:

  1. der er 21 underkategoria ☺

    SvarSlett
  2. Jeg fant 32 underkategoroer

    SvarSlett
  3. 21 underkategorier :)
    Så søt pilloweske :)

    SvarSlett
  4. Tok å sjekka en gang til. Da kom jeg til 21. Første gang tellet jeg med under kategori av underkategori. Så den kan du slette. Denne som gjelder. Altså 21 underkategorier av pynt & stæsj.

    SvarSlett
  5. Så fine småesker :-)
    Svar på dagens luke er 21 underkategorier

    SvarSlett
  6. 21 underkategorier med fler under dem igjen ;)

    SvarSlett
  7. Kom til 21 da jeg telte underkategoriene ;) - Marita V Rygg

    SvarSlett