fredag 11. november 2016

Twist and pop julekort

Jeg lovte dere tidligere i uken at jeg skulle dele et twist and pop kort med 
dere idag, og her kommer det :)

Det fins utrolig mange tutorials på denne teknikken på nett, men den jeg likte best, var den jeg fant på denne bloggen, med både video og tekstlig beskrivelse - anbefaler dere den på det sterkeste dersom du selv har lyst til å prøve deg på et slikt kort.





Selve kortet blir ganske tjukt, så derfor har det fått ett magebelte som festes med borrelås på baksiden.


Slik ser kortet ut innvendig når du har åpnet det. Den midterste delen er den som tvister seg og "popper" ut :-) Ganske artig!



Mønsterarkene jeg har brukt er fra Maja Design sin "I wish" serie - heeeelt nyyydelig! <3












Ha en super fredag alle sammen!

Scrappeklem fra Ingvill


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar