tirsdag 15. november 2016

Pl-kit November.

Hei. I dag er det kitslip hos Scrapomania, og kort kit og Project life kit blir sluppet. Jeg har lekt meg med pl-kitet. Denne gangen var det ett herlig kit med reising som tema. Og her kan du se en video om hva kitet inneholder.




Jeg har denne gangen laget 4 pl-sider. Først ut er en side av min sønn. En liten sjarmør.


Her har jeg lekt meg med utklippsarka, og bygget litt oppå hverandre. 
Til pl-kort har jeg brukt baksiden på ene arket som fulgte med.


Neste side ut, er en dobbel side. her er vi på vår første rollerblades tur. 
Litt ustø bein, men kjekt var det.


Har brukt teksten på korta for å få frem budskapet. 
Du trenger ikke reise langt for å oppleve nye ting.


Her har jeg brukt mye tekst som stikkord. Jeg liker den måten og fortelle historien på.


Siste side ut er fra en fjelltur. 


Nydelige kort og pynt, som passet perfekt til fjell og natur.


Det var litt om pl-kitet for denne måneden.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar