onsdag 23. november 2016

Julekort

Hei. I dag har jeg laget noen julekort for scrapomania. Jeg pleier å lage julekort som jeg gir bort i basarpremie til vår lokale velforening. Denne gangen ble det 2 pakker med 5 kort i hver pakke. Og jeg vil vise dere 2 av korta. Jeg lager 2 og 2 like kort, med litt forskjell. Og det er det jeg vil vise frem i dag.


Første kort. 
Nydelige ark som setter mine tanker tilbake til barndommens jul.


Neste kort er ganske likt, men med små justeringer. 
Har svertet alle papir med vintage photo. Og tatt på ett strøk glitterlim i kantene.


Litt detaljer.
Har brukt pynt fra Petaloo. Stjerner og kongler.
Digger pynten fra petaloo. 
Den passer perfekt til å deles opp, sånn som jeg har gjort her.
Litt osteklut og noen enameldots.


Det var dagens inspirasjon fra meg. 
Og nå er det snart bare 4 uker igjen til jul :-)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar