søndag 13. november 2016

Farsdag - like kort utfordring

GRATULERER TIL ALLE PAPPAER DER UTE! <3

For en liten stund siden spurte jeg etter fire medlemmer i Scrapomania sin inspirasjonsgruppe på facebook som ville være med på en utfordring. Sist jeg hadde en slik utfordring var det mange som meldte seg, og jammen var det mange som ville være med denne gangen også :-)

De fire som ble trekt ut fikk tilsendt hvert sitt kit bestående av kartong, mønsterark og stæsj til å pynte med, og skulle med dette lage farsdagskort.


Kittet inneholdt:


Kartong / spesialpapir






Mønsterark - Ella & Viv





Stæsj









Øvrig bånd, knapper og runde/firkanta korkmerker fra mitt eget lager.


Deltakerene fikk kun lov til å bruke materialer fra kittet til kortet sitt, men kunne bruke dies og stempel som passet til oppgaven - og jeg syns de har klart oppgaven veldig bra! Er så utrolig artig å se hvor ulike kort kan bli, selv om de har samme utgangspunkt!






Grunnen til at kortene her ikke blir presentert med navnet på den som har laget det, er fordi det skal være en avstemming inne på Scrapomania sin inspirasjonsgruppe på facebook, der den som får flest stemmer får en finfin premie sponset av Scrapomania! :-)


Tusen takk til alle som meldte sin interesse, og ikke minst til de som deltok på utfordringen min! 

Ha en flott søndag og farsdag der ute, og del gjerne bilder av ditt farsdagskort med oss!


Scrappeklem fra Ingvill





1 kommentar:

  1. Ever wanted to get free YouTube Subscribers?
    Did you know you can get these ON AUTOPILOT AND ABSOLUTELY FREE by using Like 4 Like?

    SvarSlett