fredag 28. oktober 2016

Retro telefon

Heisann :)

Denne gangen har jeg lyst å vise dere min tolkning av en retro 80-90 talls telefon laget i 3D. Denne er laget kun for kunstnerisk tolkning, og har ingen funksjonelle funksjoner :p 


Utformingen til denne har jeg laget selv. Ingen mal er brukt. Jeg laget først basen til telefonen. Denne er kledd i mønsterpapir fra Pion Design - Mister Toms Treasures - Bullseye



Telefonrøret er laget av kartong og så kledd med mønsterpapir fra Pion Design - Mister Toms Treasures - Toms garden




For å simulere telefonsnoren, har jeg brukt håndtak fra Kort og Godt. Lenken er fra Prima Marketing.

Håper dere likte min tolkning av en retro telefon :) Håper at noen andre også blir inspirerte til å lage sine egne 3D prosjekter. Det er sååååååå gøy :) 

<3 Happy scrapping <3

-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar