onsdag 19. oktober 2016

Julekort til en jeger.

Hei. I dag har jeg laget ett julekort med reinsdyr hode. De nye reinsdyr hodene er bare utrolig fine og passer perfekt til ett kort ment for å stå fremme. Jeg har også brukt noen fjær, da kortet er tiltenkt en jakt- og naturglad familie.


Jeg har brukt papir fra Craft and you: White cristmas


Jeg har brukt osteklut som er farget med bistre grønn
Dette gjør jeg ved først og bløyte en bit osteklut, dryss på litt bistre, og kryst kluten. 
Bruker du for mye vann, vil fargen vaskes bort igjen.





Og en dies fra papirdesign, den røde med stjernene. 
Denne er kuttet ut i vanlig bazzil og farget med rød glitter embossing pulver. 






Til slutt pyntet jeg med litt Bling. Aldri ett kort uten bling ;-)


Det var det jeg hadde for i dag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar