tirsdag 11. oktober 2016

Gavepose med tag

Idag vil jeg dele en gavepose som jeg har dekorert med dere. Her har jeg virkelig kost meg med duse og lyse farger som jeg elsker å bruke på mine juleprosjekter! Og hva er vel kjekkere å gi bort en julehilsen til en god venninne i en pyntet pose?


Materialer og utstyr

Pion design - Greetings from the North Pole "December dreams"
Juleklem chipboard
Trestjerner
Ranger embossing powder - holographic
Granbarpunch fra MS


Her er tag'en jeg har festet på gaveposen min. Den er laget med den lekre diesen fra Kort og Godt som du ser på bilder under. I tillegg har jeg brukt furukvistdiesen fra samme produsent, samt to kvister jeg har punchet ut med granbarpunchen fra MS. Tag'en er festet til posten med scrapper's floss. Det kommer ikke så godt frem på bildet, men den hvite sirkelen under snøkrystallen, er embosset med embossingpulver fra Ranger i fargen holographic.

Sirkel med snøkrystall og tag fra Kort og Godt


Furukvist die fra Kort og Godt


Her er nærbilder av snøkrystalldiesene fra Joy! som jeg har brukt. Jeg stanset ut i ulike farger, og embosset noen av de for å få litt mer spill i fargene. Deretter har jeg limt de sammen for å få litt dimensjon. I midten har jeg brukt hvit dott fra Staz.






Her kan du se hvordan jeg brukt embossingpulveret fra Stampendous. Denne får du ikke "limt" fast, så du må strø den forsiktig der du vil ha den, for så å varme forsiktig med varmepistol fra undersiden, slik at kornene smelter.
Snøkrystalldies fra Joy!

Ha en finfin tirsdag alle sammen!

Scrappeklem fra Ingvill



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar