søndag 25. september 2016

Lilla blomsterhav

For meg har høsten kommet når scrappetreffene tikker inn. Det er godt å trekke inn blant likesinnede og kreere en hel helg!!! JUHU!!

På forrige treff jeg var på , ble jeg utfordret til å lage lilla kort. Jeg har VELDIG mange lilla blomster, men jeg lager VELDIG sjelden lilla kort! Men nå måtte jeg - og det var jo faktisk ikke så ille (he-he)

Med ark fra Pion
kommer jo inspirasjonen av seg selv!

Scrapomania har utrolig masse blomster å velge i. Ta deg et dykk i blomsterenga der, og bruk MASSE på et kort eller to!

Jeg har brukt stempel fra Kort og Godt!

Har også laget et mindre lillakort av restene. Når jeg først holdt på, var det jo like greit å "gønne" på.

Her har jeg brukt en nydelig sirkeldies
(Hør med Scrapomania hvor den kommer fra.) 
SUPER er fra KaBoks.

Håper dere får en nydelig søndag videre!
Dagens motto må nesten være - bruk mere lilla blomster :)(he he)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar