fredag 5. august 2016

Maritim skyggeboks

Heisann :)

I dag ønsker jeg å vise dere en maritim inspirert shadowbox med bruk av Maja design - summertime sin nydelige kolleksjon. En "shadowbox" eller "skyggeboks" er ett dekorativt og utrolig morsomt prosjekt å holde på med. Jeg har lagt til ett ekstra ark inni boksen for å gi en dybdeforskjell i prosjektet.


Selve boksen er laget i Blå Bazzill. Innsiden av boksen er kledd med Maja design - summertime - watch the boats. Arket mitt i boksen er mønsterark Maja design - summertime - cute summer dress. Denne har jeg stanset ut midten på arket med dies fra Spellbinders. Denne vises på siste bildet i innlegget. Jeg har brukt den største av de 6 ulike størrelsene. Kantene er svertet med Distress ink - vintage photo - Tim Holtz. På dette arket har jeg klippet ut 2 små lekende barn fra Maja design - summertime - diecuts, og festet de fast. Toppen og sidene på boksen er dekorert med Maja design - summertime - gives me joy.


For å skape "sanden" inni boksen, har jeg brukt embossingpulver.


Det er ikke sikkert at det fremgår så godt på bildet at jeg har brukt ett acetat ark, eller såkalt transparent ark for å skape ett "glass" i boksen min. Slike ark er veldig morsomme å bruke, og man kan både score de og skjære de med skjærebrett. 




Håper dere likte min lille "skyggeboks" :) Ønsker alle sammen en god helg :)

<3 Happy Scrapping <3

-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar