onsdag 31. august 2016

Lek med kort kit

Hei. i dag har jeg lekt meg med kort kitet fra scrapomania. Ett herlig kit som alltid.
Selv om dette er ett kort kit, så valgte jeg å lage noen pl-sider. Arka i kitet passet bare så perfekt til disse bildene. Og man må jo ikke bare lage kort av ett kort kit. Man kan like gjerne lage både LO og PL av kitet. Jeg har tilført noen elementer som ikke fulgte med i kitet. Som dieser, embossingpulver og toppers bilder.

Det ble først en dobbelside av kitet. Og bilda er fra en tur til Alnes no i sommer. 
En nydelig flott dag fikk vi, og selvfølgelig måtte vi leke i bølgene.
Og ja. Lillegull ble våt :-)


Fargene var bare perfekt match her, så ikke så rart jeg bare måtte lage en pl-side :-)
 Sommer og sol er embosset med fargen blue magic fra stampendous.


Utenom kitet har jeg brukt noen dieser. 
Hjertedies fra Sizzix
og vimpeldies fra kort og godt.


Men jeg måtte selvfølgelig lage noen kort også. 


Her har jeg også embosset sommer og sol med fargen blue magic fra stampendous.


Neste kort har jeg brukt den nydelige boble diesen på. Bare digger den diesen.


Her har jeg strødd embossingpulveret over kortet, varmet det litt på undersiden, sånn at pulveret får litt feste, før jeg smeltet det skikkelig fra oversiden.


Sa fikk jeg laget ett guttekort også. Her måtte jeg ta med ett ark fra en toppers blokk. De blokkene er bare geniale å bruke til kort.


Stjernene er dieset ut med ett sett med stjerner fra Die-namics.
før de ble svertet og limt på i forskjellige høyder. 


 Det var dagens inspirasjon fra meg. Og fremdeles har jeg mye igjen fra kitet. 
Vil absolutt anbefale dette kort kitet.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar