onsdag 24. august 2016

Lek med gelatos og brusho

Hei. I dag har jeg virkelig lekt meg med gelatos, brusho og vann. En kjempe morsom måte og lage bakgrunner på selv. Gelaots er en kremet pigmentstift som du kan bruke både med og uten vann. Med vann så får du utrolige fargespill og fargen oppfører seg litt som akvarellmaling.

Dette var så gøy at jeg måtte lage en liten video til dere.



Jeg har brukt den ene bakgrunnen jeg lagde på en LO. Ett bilde jeg har hatt liggende lenge men ikke hatt de riktige papirene til. Nå fant jeg endelig noe som bare var mitt i blinken. Jeg har brukt ett mørkt mønsterark underst, da min hjemmelagde bakgrunn er laget på A4 ark. Pyntet veldig enkelt med noe bling stjerner, en blomst fra prima, og noen charms. Litt blonde hørte også med her.


Ett nærbilde at bakgrunnen. Flott måte alt blander seg og legger seg på. 
Også strukturen på akvarellpapiret kommer frem noen plasser.



Med brusho har jeg brukt fargene: Ultra marine, Crimson, Orange, violet



Lagde også noen tags i samme teknikk. Her prøvde jeg meg på vanlig bazzil, men det anbefales ikke. 
Her har jeg også pyntet med blonder og blomster. har også embosset noen chipboard. 
På disse brukte jeg også modeling paste og sjablong.


Det var dagens inspirasjon fra meg. Hvis du ikke har lekt deg med gelatos og brusho før, kan jeg absolutt anbefale dere dette. Det var kjempegøy.

2 kommentarer:

  1. Knallfin video, og super inspirasjon, tusen takk. Klem Anita

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det Anita :-) Kjekt at du liker videoen :-)

      Slett