torsdag 4. august 2016

Kort med drømmefanger.

Heisann.

Jeg har fått i hus den nydelige drømmefanger dies'n fra Marianne Design, og jeg elsker den allerede. Den er så fin, og har flere bruksmuligheter har jeg funnet ut; så denne kommer jeg nok til å bruke mye.

Denne gangen har jeg laget et kort med drømmefangeren i fokus.



Jeg har brukt et mønsterark fra Prima (som jeg desverre ikke husker navnet på) sammen med lys blå og lys brun bazzil. Jeg har ikke pyntet mye utenom drømmefangeren. Kun litt osteklut mellom lagene, og noen brune halvperler fra PapirdesignFjær måtte også til (Scrapomania har fått inn masse flotte fjær i butikken nå), og de jeg har brukt her er fra Marianne Design - feathers natural #3128.


Teksten er stickers som jeg har hatt liggende, men syntes det passet så fint til kortet!
Du finner masse fine stickers i nettbutikken til Scrapomania.

Innsiden er holdt enkelt, og her har jeg tatt igjen fjærene fra drømmefangeren sammen med en liten tekst igjen. Live your best!



Ønsker deg en fortsatt god og kreativ dag!!
Takk for at du tittet innom!

Klem fra Marie. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar