søndag 7. august 2016

Babykort

Hei på dere!

Jeg er helt betatt av den nye serien mønsteark fra Prima - Heaven Sent. Så utrolig lekre, og de herligste motiver. Jeg har valgt å lage et babykort til en ny liten babypike med disse papirene.


Jeg har som sagt brukt mønsterark fra Prima. Motivet er fra samme serien, og den lille kaninen er klippet ut fra et mønsterark. Alle kantene er svertet. Bak motivet har jeg valgt å legge til et panel i gull bazzil foil. Jeg har pyntet med doilie, rosa bånd, rosa hysing og ulike blomster.


Baby teksten er chipboard fra Wycinanka, og hjertene er tre-pynt som jeg har svertet i samme farge som mønsterarkene og kartongen.

Innsiden er pyntet med samme serie fra Prima. Her er også noen panel i gull bazzil foil for å ta igjen teksten og detaljer i mønsterarket. På ene siden har jeg valgt å bruke et motiv fra et mønsterark. Kanten er stanset med en punch fra Martha Stewart.


På den andre siden er det plass til en personlig hilsen. Her har jeg brukt en doilie og klippet ut et motiv fra mønsterarket. 


Ønsker deg en god kveld, og en fin, kreativ kommende uke.

Klem fra Marie.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar