lørdag 18. juni 2016

Ett sommerlig kort

Heisann :)    

På Scrapomaniatreffet som gikk av stabelen 10-12 juni på flisnes, var en av konkurransene på treffet å lage ett kort med sommerlig tema. Jeg vil gjerne vise dere mitt bidrag til den konkurransen her i Scrapomaniabloggen også :)


Basen på kortet er kartong fra Pion design palette - Pink 4. Deretter har jeg brukt ett hvitt Bazzill på det neste laget. Ytterste laget er mønsterark fra Pion design - scent of lavender - flowers of proven. Alle kantene er svertet med Distress ink - Tim Holtz.


De 2 bildene over viser kantene på kortet. Disse har jeg rullet med en blyant for å skape den buede effekten. Jeg har festet fast blomster fra Papirdesign under hver bue.


På innsiden av kortet har jeg brukt Bazzill silver foil og deretter mønsterpapiret som på utsiden av kortet. Kartongen som er brukt som basen i kortet, blir på innsiden brukt som skrivefelt.


Rundingene er stanset ut med dies fra Spellbinders og sommerfuglene er dies fra Marianne design.



Håper dere likte mitt sommerlige kort :) Vil veldig gjerne takke til alle som stemte på mitt bidrag på Scrapomaniatreffet :) Det setter jeg veldig stor pris på :) Ønsker alle sammen en god helg. Ser ut for at været blir noe kaldere og kanskje også det blir noen regnbyger, altså perfekt scrappevær. Her skal det ihvertfall scrappes i helga :)

<3 Happy scrapping <3

-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar