onsdag 4. mai 2016

Pl-side med Kaiser Craft ark

Hei. Jeg bare elsker pl-korta og papira til Kaiser Craft. De har så mye fint og veldig variert. Absolutt noe for enhver smak. Når jeg så papir serien time machine, viste jeg at denne serien må jeg bare bruke til en pl. Og det er nettopp det jeg har gjort i dag. Jeg har veldig mange sider for tiden med mase bilder, Så mange bilder, at der nesten ikke er plass til ark og kort. Men dette arket var suverent til å klippe ut deler av, og lime oppå bildene. Også passet det veldig godt til matte under noen av bildene. Så sånn ble min side i dag :-)


Bilda er fra Danmark og Hirtshals fyr. Elsker denne plassen. 


På dette bildet var det en del "luft" så der passet det bra med litt utklippet pynt.


Brukte baksiden av papiret til å få brun ramme rundt det ene bildet. 


Produkta jeg har brukt denne gangen er:
Bokstav stickerser.


Det var det jeg hadde til dere i dag. 
Ta turen snart innom igjen, da her stadig vekk kommer ny inspirasjon :-) 
Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar