tirsdag 10. mai 2016

Lykke til alle landets konfirmanter.

Hei. Gratulerer alle landets konfirmanter og alle stolte foreldre :-) Nå er vi mitt i årets store konfirmasjons dager for mange kjekke ungdommer. Og det vil også mitt bidrag i dag handle om. Nemlig konfirmasjons kort. En god venns datter ble konfirmert i helga og jeg laget ett kort jeg vil vise frem her i dag. Jeg vet ikke hva korttypen heter, men det var veldig kjekt å lage og ble veldig godt mottatt :-)


Sånn ser kortet ut sammen brettet.


Andre siden.


Og sånn ser det ut utbrettet.







Også kommer her en drøss med detalj bilder, side for side :-)




Laget noen små tager som jeg puttet nedi kortet. 
De er fylt med visdomsord, og gratulasjoner.


Konfirmanten er glad i fotball, og det måtte selvfølgelig med.
Dette er egentlig ett håndball ark, men med hjelp av Copic tusjer, så ble det en fotball :-)


Jeg har brukt papir fra Storyteller, og Papirdesign








Jeg syns de har så mye fine visdomsord og med fint oppsett og skrift.




Pyntet tager med litt bånd og laget sløyfe i begge ender sånn at man kan lukke igjen kortet.


Blomster og bling hører selvfølgelig med :-)









Produktene jeg har brukt i dag er :
Stjerne bling
Enamel dots


Det var mitt konfirmasjon kort for denne gang. 
Til vi sees igjen ta vare på deg og dine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar