mandag 9. mai 2016

Kort med vindu fra Joy

Hei og hopp i finværet!

Ja, nå har vi virkelig fått en forsmak på sommeren. Her har jeg kost meg hjemme i sola sammen med minstemor som har hatt fri fra barnehagen i dag.

Jeg har i dag et kort å vise dere. Jeg ble så inspirert da jeg så den fantastiske vindusdiesen Joy cutting and embossing stencil -windows shutter
Jeg valgte å ikke bruke vinduslemmene, da de ble litt store på dette kortet, men heller lage en mursteinsvegg ved hjelp av modeling paste og en stensil.

I vinduet klipte jeg gardiner på frihånd og hadde på en blondekant. Vinduet er i plast, og jeg har hatt tyll på innsiden. Det er ikke så lett å se på bildene.

For at vinduet skulle få rette "shabby looken", hadde jeg på litt modeling paste og crackle paint.

Slik ser diesen ut: 

Ha en strålende kveld!
Klem fra Rannveig K.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar