lørdag 28. mai 2016

Grønt kort

Hei alle sammen
 
I dag vil jeg vise dere et kort jeg har laget ved hjelp av mine nye dieser og ikke minst papir fra Kaisercraft.. og alt jeg har brukt finner du så klart i nettbutikken her.
 
 
Papirene jeg har brukt er fra Kaisecraft og Sew Breeze kolleksjonen, og her er det mange mange herlige papirer å velge blant. I tillegg har jeg brukt disse herlige "lage blomster selv" diesene fra Joy. Roll Up Roses scallop og roll up roses spiral
 
 
De herlige diesene med symønster her herlige til å skjære ut slike ting som dette, jeg har brukt denne fra Marianne Design, men denne her fra Kort og Godt fungerer også supert.
 
 
Arket med tekst, som jeg har brukt til å pynte både på innsiden og utsiden er dette herlige arket her som heter Splash.. er det ikke bare supert.
 
 
Noen av restebitene har jeg brukt til å lage blomster med de herlige diesene... er de ikke lekre.. alle blomster på dette kortet er laget med disse fire diesene her (som du får i to ulike pakke)..
 

 
Den med scallop tar jeg glimmer mist pearl (eller vann) på og bretter ned kantene, dermed former jeg rosen slik jeg vil, og når det tørker er den slik.. herlig ikke sant.. Inne på Scrapomaniagruppen på fb så ligger det en liten steg for steg hvordan jeg lager blomster med disse diesene.. så ta gjerne en titt der.

 
Distress har jeg brukt på kantene til blomstene, og denne gangen valgte jeg evergreen bogh
 
 
 Og så har jeg bare pyntet på, brukt litt osteklut og lekt meg frem..
 
 
Bladene jeg har stanset ut har fått embossingpulver på seg, og det samme har papiret. Jeg brukte den med blåtoner i fra dette kitet her.
 
 
Jeg har også brukt en del pyntebær fra Dixi Craft, disse er bare  herlige

 
Da håper jeg at du fant litt inspirasjon og får lyst å leke deg litt du også, selv om soler skinner ute (det gjør den i alle fall her)
 
Ha en super flott lørdag og nyt..
 
Klem LindaSS

4 kommentarer: