lørdag 30. april 2016

Rundt kort

Hei alle sammen... 

I dag har jeg lyst å vise dere et rundt kort jeg har lagd, ved hjelp av noen flotte dies fra Marianne Design og spellbinders.
 
 
Kortet er tenkt som enten et bryllupskort eller konfirmasjonskort... Ikke helt bestemt meg enda, men har stanset ut den flotte brudebilen med brudeparet i tilfelle det blir bryllupskort. 
 

Jeg tok papir inni kortet også (selv om det er et staffelerikort), samt baksiden.. Men har satt igjen nok plass slik at de får skrive en personlig hilsen på
 
 
De flotte herlige pynte"bærene" har jeg delt opp i litt mindre buketter enn slik de kommer ferdig, jeg tar bare litt av en blomsterstengel og surrer rundt den mengde jeg ønsker før jeg klipper de fra.
 

Kortet kan så klart legges "flatt".. De små krystallene og papiret som er på er Prima. 
 

Håper du fant litt inspirasjon


Klem LindaSS

1 kommentar: