onsdag 13. april 2016

En utfordring.

Hei. I mitt siste innlegg til scrapomania som jeg hadde for en uke siden, Nevnte jeg noe om en utfordring jeg hadde fått av Cathrine. (Eieren av Scrapomania) Og i dag vil jeg vise dere resultatet.
Utfordringen lød som følgende: Lag en pl-side i pastell farger med svart/hvitt bilder. Bruk paste, stiftemaskin og dies.

Det vanskeligste for meg ble faktisk å finne bilder som er fine i svart/hvitt. Jeg syns ikke alle bilder blir like bra, men jeg fant til slutt noen bilder som stilte mine krav.


Bilda jeg endte opp med å bruke, er fra en tur i bøkeskogen i Tolne (Danmark)
Bare elsker å gå tur i den skogen. Trolsk stemning og spesiell atmosfære.
Bilda i svart/hvitt fremhever stemninga syns jeg. 


Jeg skulle jo bruke paste, og endte opp med 3D Matte gel. Denne er transparent på farge, så jeg tilsatte litt Color burst: Fuchsia og Mica powder: Teal for å få litt farge på. Brukte bare fingeren til å dabbe paste utover. Strødde over micro pearls: Splash til slutt.


Et veldig kjekt prosjekt, som jeg ble veldig fornøyd med. 
Det ble en dobbelside denne gangen.


Brukte piler fra BoBunny. Klistermerke som er oppdelt i forskjellige størrelser. 
Sløyfene fra Heidi Swapp er helt geniale alene på ett kort. 
De gjør så utrolig mye ut av seg.




Jeg elsker denne diesen til pl. 
Jeg klipper "flagga" opp og legger de oppå hverandre, gjerne festet med en stift. 
Gøy å leke seg med :-)


Det var skikkelig gøy å jobbe etter en sånn utfordring, og jeg har holdt meg veldig godt til utfordringen og ikke tilført så mye i tillegg, selv om dette ikke var ett krav :-) Jeg syns det er skikkelig gøy å jobbe etter utfordringer og teste seg selv litt. Og her måtte jeg utafor komfort sonen og da er det kreativiteten tar over :-) Har du lyst på en utfordring fra meg, er det bare og si ifra. Og vil du gi en utfordring tilbake er du hjertelig velkommen til det :-) Kanskje er det nettopp din utfordring jeg jobber etter neste gang!

Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine.
Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar