onsdag 6. april 2016

Atlanterhavsparken. PL-side

Da var det på tide med ett nytt innlegg for Scrapomania. Denne gangen har jeg brukt bilder fra en tur på Atlanterhavsparken. Bilda der blir gjerne mye blå/grønn farge i, men så er det litt av sjarmen med å være der også, man ser fort på bilda hvor man er.
PL-korta fra Becky Higgins passet perfekt til bilda mine.


PL-korta jeg har brukt er fra Becky Higgins core kit som heter: Picturesque edition.


Jeg har denne gangen endelig brukt dies på min pl-side :-) Og gjett om det var gøy :-) 
Den består av 3 små dieser i pakken: sirkler, ruter og hjerter. Digger denne diesen. 


Ved en tilfeldighet fant jeg dette ATC-kortet som jeg hadde liggende. Det skulle egentlig bli med på en gave, men så havnet den bort på siden som jeg holdt på med, og det ble full treff:-) 
Jeg har her brukt Brushowashitape, stempeltrykk og noen velvalgte ord på. 


Så sånn ble denne siden til. Noe tilfeldigheter og en del planlagt :-) 

Står du fast i scrappingen? 
Kan det være en grei ting å ta frem noe som man har liggende. 
Eller be noen om å utfordre deg litt. 
Det har jeg gjort, og resultatet kommer kanskje neste uke :-) 
Selveste Cathrine fra Scrapomania fikk æren av og utfordre meg. 
Og jøye meg hun kan å utfordre :-) Så følg med fremover.

Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine :-) 


Likte du pl-korta jeg har brukt, men syns det blir for mye og kjøpe store kit? 
Da kan jeg anbefale deg scrapomania sitt pl-kit. Her får du pl-kort/ark og pynt til å lage minst 4 sider, eller mer. Her skal du få en liten sniktitt på Pl-kitet som kommer den 15 April. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar