tirsdag 8. mars 2016

Kommode

Heisann :)

Jeg har laget en liten kommode hvor jeg har brukt fyrstikkesker til å skape "skuffene" i kommoden. Jeg har ikke brukt de aller minste fystikkeskene, men de som er noe større. Denne kan man bruke til å oppbevare litt smånips i. 


Rundt fyrstikkeskene har jeg brukt Chipboard for å skape en mer stabil konstruksjon. Har kledd denne med lilla Bazzill og mønsterark fra Papirdesign - muligheter - vår i luften


Skuffene er også kledd med lilla Bazzill på innsiden og på sidene på utsiden. Skuffefrontene er kledd med samme mønsterpapir som på toppen og sidene. Håndtakene er fra Kort og Godt.


Pyntet med blomster fra Papirdesign som har fått seg glittrende preg ved hjelp av Bobunny - glitter paste.


"Speilet" er fra Tim Holtz. Har brukt Bazzill silver foil for å skape en speilfølelse.


Håper dere likte min lille kommode. Den var veldig gøy å lage, å denne kan jo både pyntes opp, tones ned eller gjøres mer maskulin om man ønsker det :)

<3 Happy scrapping <3
-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar