lørdag 12. mars 2016

Bryllupsmetalltag

Hei alle sammen..

I dag har jeg lyst å vise dere en metalltag. Det er en god stund siden jeg har lekt meg metalltape, og jeg må si det er noe utrolig herlig med å få til det shimmeret som metallet gir... 


Her har jeg startet helt enkelt med en manilla tag i str. 8, tatt på metalltape og kjørt den igjennom med to ulike embossingfoldere.. Det er så gøy å lage litt annet liv.. 


Så blandet jeg litt brusho og pearlizing medium og malte tageen, og neste steg var å vaske litt av igjen med en våtserviett slik at selve metallet også kom litt mer frem.. En annen fin ting du kan blande brusho med er f.eks en gel medium, denne her utrolig gøy å bruke


Fant frem to gamle hjerter jeg har hatt liggende i mange år, litt nye perler og jeg var klar for å pynte med blomster og fjær.. 




Håper du fant litt inspirasjon, og kanskje fikk du lyst å prøve deg på en gul tag du også.. :D 

Klem fra LindaSS





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar