torsdag 11. februar 2016

My sweet valentine

Nå nærmer det seg valentinsdag, og i den forbindelse har jeg laget en liten, søt gave som jeg skal gi til noen jeg er glad i. Selve utformingen har jeg forsøkt å holde i clean & simple for å holde fokus på de nydelige mønsterarkene.


Jeg har brukt den nydelig, og svært så passende 
serien "To my valentine" fra Pion, sammen med bazzill i fargene vanilla og crimson.
I tillegg har jeg brukt rød bazzill foil til å stanse ut 
curved border #396 fra Marianne dies og Hearts #481 fra Joy!crafts


Her ser du godt gjenskinnet en får med bazzill foil - helt nydelig!

Sjokolade fra Merci pakket inn enkeltvis i mønsterark og svertet på kantene


Sjokoladene har jeg puttet i en 16x16 cellofanpose og festet i bretten med dobbelsidig teip


Baksiden der det er god plass til å skrive. Se så nydelig hjertet fra Joy! blir utstanset i foil!


Jeg har også lyst å tipse dere om noe genialt idag! Er du som meg, lei av å pirke og dille med små deler når du stanser ut detaljerte dies? Jeg har forbannet meg mang en gang, samt kastet mange diecuts på grunn av dette. 
Jeg har funnet min redning - die release paper fra Kaisercraft.
Den kommer i en rull alà bakepapir der du bare river av etterhvert det du trenger - genialt!

Hjertediesen fra Joy!crafts som både stanser ut og embosser. 


Borddies fra Marianne Design og die release paper fra Kaisercraft.
 


 Så var det bare å finne ut hvem som skal få denne søte hilsenen fra meg på søndag.
Har du noen du skal lage en hilsen til?

Scrappeklem fra Ingvill



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar