mandag 15. februar 2016

Kortkit februar

Da er det 15. februar, og kittene for denne måneden blir lansert.
Som jeg har vist med sneakpeaks, er denne månedens kortkit
et fresht kit med spreke farger.
 
 
Jeg har ei lita jente som blir invitert i mange bursdager, og da er det greit å ha liggende kort i en travel hverdag. Dette kittet har utrolig mange muligheter, med lekre mønsterark fra Kaisercraft.
 
Jeg har laget tre enkle og kjappe kort, og har fremdeles materialer til å lage mange flere. Hovedgrunnen til at jeg har valgt å ha de enkle er både formålet med kortene, samt at jeg ville holde fokuset på de nydelige arkene jeg har brukt.
 
Alt jeg har brukt på kortene er hentet fra kittet, med unntak av limputene jeg har bygd opp panelene med, og foamsheet til shakerkortet.
 
 
 
 
Kort 1 er ettlags kort i 7" x 7".
 
 
 
 
 
Kort 2 er ett shakerkort i 6" x 6".
 
 
 
 
 
Kort 3 er et dobbelt kort i 4" x 6".
 
 
 
 
 
Månedens kortkit, samt de andre månedskittene ligger i nettbutikken,
så fort deg å sikre dit kit allerede idag.
 
 
Scrappeklem fra Ingvill
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar