fredag 27. november 2015

Postkasse

Hei :)

Har en stund hatt en idè om å lage en tolkning av ei amerikansk postkasse som kan åpnes for å putte entent kort, minialbum, godteri etc inni og kan fungere som en gave. Nå ble det jo sånn med denne som med mye annet jeg lager, at den ble ganske *KREMT* stor ;) Det blir ofte sånn når jeg sitter å leiker meg uten å ha noe mal. Så den kan jo også lages litt mindre om man ønsker det :). 



Når jeg kom over Pion - to my valentine kolleksjonen var der ingen vei tilbake. Postkassen måtte lages :) Selve postkassen er laget av kartong, som er kledd med mønsterpapir. Håndtaket er fra  Kort og Godt og hengslene under er fra Tim Holtz. På siden av postkassen henger det ett skilt. Dette er laget av Chipboard som er festet fast med splittbinders i postkassen. På toppen har jeg festet fast en ramme fra Tim Holtz hvor jeg har skrevet "post" inni. Postkassen står på en "påle" laget av Chipboard kledd med mønsterark. Det samme gjelder "platået" som konstruksjonen står på. 






Mange av mønsterarkene kommer også med type Utklippsark hvor man kan klippe ut små elementer som kan brukes på forskjellige måter. Jeg har valgt å klippe ut 3 slike, svertet kantene med Distress ink fra Tim Holtz og festet på memo pins fra Tim Holtz



De søte Tre hjertene står fint sammen med de røde blomstrene fra Storyteller.


Her vises postkassen åpen :)



Alle blomstrene har fått seg en runde med Bobunny glitter paste. I mine øyner kan det verken bli for mye blomster eller bling ;) Prøver gang på gang å moderere meg, men går som oftest på en blomstersmell ;)


Dette var det jeg hadde å dele for i dag :) Håper at noen ihvertfall lot seg inspirere til å benytte seg av å bruke den nye kolleksjonen til Pion - to my valentine, da denne byr på mange fine mønsterark, alt fra søte og til de med ett litt røffere preg. Håper alle har en fin dag på denne regntunge og handlegale black friday :)

<3 Happy scrapping <3
-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar