lørdag 28. november 2015

Lys i adventstiden.

Hei. Da nærmer det seg advent og på tide med litt jul i huset. Scrapomania bugner over med jule inspirasjon, så her er det bare og la seg inspirere. I dag skal jeg få vise dere noen lykter jeg har laget med tanke på advent. Det er jo 1 søndag i advent i morgen, så hva passer vel bedre enn en advent-stake.
Jeg har laget 4 stk lykter i forskjellige størrelser, med elektriske lys inni. Det er så flott med de elektriske lysene, da kan vi med kjærlighet for papir også leke oss med lysende objekter. Var skikkelig gøy og leke seg med den nydelige diesen fra Kaiser Craft. Denne stjerna passer jo bare perfekt til temaet advent.


Lyktene er laget i 4 forskjellige størrelser, den største er 11 cm høy.


Pyntet lokket med diverse pynt, bånd og embossing pulver.


Også kommer her en haug med bilder til inspirasjon :-)




Samme lyktene, men forskjellig oppsett. Mange variasjoner









Den var for meg skikkelig jul og julens budskap. 

På dette produktet har jeg brukt følgende:


Det var det jeg hadde for i dag. Snart åpner vi adventskalendere og tenner lys i hver en stue, så da er det flott og kunne pynte med noe man har laget selv. Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine. God advent. Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar