mandag 23. november 2015

Julestjerner i lenke

Heisann :)

Denne helgen har jo vi virkelig fått kjenne på julestemningen med snøen vi har hatt. Ser ut som den er på vei til å forlate oss for denne gang, til glede for noen og stor sorg for andre (spesielt små akeglade barn :p). Jeg ble forespurt av min svigerinne om jeg ikke kunne lage noe julepynt til henne. Kriteriene var at det gjerne var noe som kunne henge på veggen, og at det ikke skulle være i tradisjonell rød jul. Hun ønsket duse farger og gjerne at det kunne gå litt i sølv også. 


Jeg valgte da å peile meg inn på Pion design - glistening season, da de har den perfekte duse julefølelsen. Jeg valgte også å lage 3 stjerner som henger etter hverandre på en snor. For å få litt dybde i stjernene valgte jeg å ha 3D puter mellom 2 lag med stjerner. Stjernene er laget av kartong og kledd med Bazzill. For å få finere kanter på sjernene limte jeg fast bånd rundt hele kanten på alle stjernene. 




På hver stjerne har jeg laget en rosett og limt på motiver fra Pion design - glistening season. Der er så utrolig mange fine små motiver som egner seg å bruke enkeltvis. På hver stjerne har jeg pyntet med diverse blomsterpynt fra blant annet Dixi craft og Magnolia.




Håper dere likte julestjernene mine. Svigerinnen min har allerede godkjent de :) Ha en fortsatt fin mandag :)

<3 Happy scrapping <3
-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar