lørdag 14. november 2015

Fra tag til kort

Hei alle sammen..
 
I dag vil jeg vise dere hvordan jeg har lekt meg med min nye gelli plate sammen med en tag, distress paint og glimmer mist... For så å gjøre tagen om til et kort...
advarsel: mange mange bilder...
 
 

 
Jeg valgte tre ulike distress paints som jeg smurte på platen med spatel.. Jeg brukte distress paint pga den egenskapen den har med å ikke smitte når den er tørr og at den har litt resist... Tørket distress paint er vannfast..



La så tagen over flere ganger (tørket tagen imellom), både fremsiden og baksiden..



 
 
tørket så en sprayrunde med vann, tørket over med papir og dermed kommer distress painten mer frem.. utrolig kul effekt..
 

under her ser du et lite nærbilde av hvor kul effekten er når man leker på denne måten... 



 
Så var det bare å pynte.. brukt herlig dies til bjeller og sløyfe, blomster og pynt..


 

 
Håper du fant litt inspirasjon sent en lørdagskveld..
 
Klem LindaS
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar