mandag 9. november 2015

Duehus

Heisann :)

Jeg har lenge hatt i planene mine å lage ett lite duehus. Så gleden min ble stor når jeg fant den kjempefine Due diesen fra Kaisercraft. Denne sammen med mønsterark fra Pion - Paris fleamarket ble utgangspunktet for dette prosjektet. Kontruksjonen er bygget opp med kartong som derigjen ble kledd med forskjellig mønsterark fra Pion. Det fine med å benytte seg av forskjellige mønsterak fra samme serie, er at alle arkene matcher hverandre i en fin balanse i ditt prosjekt. Jeg finner det meste av min inspirasjon via Pinterest, som jeg derigjen mikser og matcher samt setter mitt eget preg på prosjektet. Jeg tegner malene mine selv.



På bildet over ser dere ett nærbilde av den fine Due diesen fra Kaisercraft. Jeg har brettet den litt på midten for å få den til å "stå" litt ut, og se ut som den flakser litt med vingene.  


For min del er det nærmest umulig å lage ett prosjekt uten å bruke blomster. Jeg har brukt blomster fra Storyteller og Papirdesign. Samtlige blomster har også fått seg en runde med Bobunny glitter paste.


Vinduene skar jeg ut før jeg limte sammen tårnet. Balkongene er tilpasset og limt på i etterkant. Hele prosjektet er laget i seksjoner som limes sammen en etter en. 




Her ser dere hvordan Due diesen fra Kaisercraft ser ut. Jeg synes denne er nydelig og kommer definitivt å bruke den i flere prosjekter. Håper dere fant litt inspirasjon fra mitt innlegg. Det er bare fantasien som setter grenser i denne hobbyen, og synes det er veldig kjekt å få dele min lidenskap for scrapping med dere :)

<3 Happy scrapping <3
-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar