fredag 2. oktober 2015

Vi gleder oss til jul!

Ja, nå er allerede julegodteriet på vei inn i butikkene rundt om. Joda, det er i tidligste laget, men jeg synes det er litt koselig, -n liten påminnelse om den koselige høytiden vi går mot.
Julekortproduksjonen er godt igang.  Her er to enkle kort jeg har laget med ferdige motiv kjøpt hos Scrapomania.

Mønsterpapira på dette kortet er fra Pion design -Christmas in norway.
Det første kortet her er med både lukt og lyd. Jeg har brukt stjerneanis som pynt, og den lukter nydelig.  Lyden kommer fra de små bjellene. Du finner bjeller i butikken. Ellers er pynten klippet ut fra mønsterpapira. 


Se på den søte gyngehesten jeg har pyntet med på dette kortet - Vintage metal charms -Bronze horses. Supersøt, og perfekt på julekort! 
Jeg liker så godt Tim Holtz sine Metal words bands -Antique Christmas.
Jeg har også pyntet med barkhjerter fra Kort og godt. Det er mye fin pynt av bark i butikken nå!!
Bånda er også fra Scrapomania på Moa.

God helg, og nyt det fine scrappeværet!

Scrappeklem fra Rannveig K.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar