lørdag 3. oktober 2015

Sjokoladeklem kort

Hei alle sammen.
 
I dag har jeg lyst å vise dere noen små sjokoladeklemkort jeg har laget.
 
 
 
Til å lage tre stk så har jeg brukt 1 ark bazzill og 1 ark med Maja Design mønsterpapir.. Til å dekorer har jeg stanset ut i Marianne Design glitterkartong, litt blomster, embossinpulver og stempel fra North Star..
 


 
Her har jeg stanset ut en slede, brukt litt blomster og små trestjerner for å skape stemning..
 

  
Den store "barkestjernen" har fått hvit crackle paint på seg sammen med litt glitter.. og den flotte bukken er fra en dies til Dixi.. på de små trestjerene har jeg tatt litt stickles "star dust" og embossingpulver i bakgrunnen.
 
 
Dette herlige treet er også stanset ut fra en dies.. du finner mange forskjellige tredieser.. og i dag skal jeg teste ut mitt nye tre fra Marianne Design.. :D
 

 
Alle sammen er omtrent helt like inni...
 

 
Til å lukke (hold sammen) har jeg brukt små magneter under mønsterpapiret.
 

 
Stjernen jeg har brukt er fra Memory Box og engelen er fra en gammel punch.
 

 
Under ser du hvordan jeg lagde denne, enkelt mal laget i notater på paden, så jeg håper dere forstår den...  
 
 
 

 
Håper du fant litt inspirasjon..
 
Klem LindaS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar