tirsdag 13. oktober 2015

Shaker rangler og dekorert bokstav

Heisann :)
Denne gangen vil jeg vise dere mine shaker rangler som skal brukes som "bordkort" til barnedåp. Har også laget og dekorert en stor bokstav som pynt til dåpsbordet. Selve ranglen er tenget opp på kartong og deretter kledd i mønsterpapir fra Papirdesign. For å skape den nødvendige "avstanden" i ranglen for å kunne fylle med perler, brukte jeg EZ-mounting pad som igrunn brukes til å montere umonterte stempler på. Man kan eventuelt også bruke Foam sheet. Brukte rund dies fra Spellbinders. For å feste på "navnetagen" brukte jeg eyelets og festet med silkebånd sammen med Clips og en bamsecharm. Toppen av kransekaka i denne ranglen er jo likevel de fine perlene fra Prima - Finnabair glass beads turquoise









 I tillegg har jeg laget en dekorbokstav til dåpsbarnet. Denne har jeg bygget opp med kartong og kledd i Bazzill. Pyntet med diverste blomster fra Storyteller. Blomstrene har jo selvfølgelig fått seg en runde med Bobunny sugar glitter paste. De fine bokstavene er laget med dies fra Kaboks. Det beste med disse er at her også er bokstavene Æ, Ø, Å som man ikke alltid får når man kjøper bokstavdies. 






Håper dere likte både ranglene og bokstaven min :) Ha en fin tirsdag :)
<3 Happy scrapping <3
-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar