mandag 26. oktober 2015

Shadowbox

Heisann :)

I dag vil jeg gjerne vise dere min shadowbox, eller skyggeboks om du vil :) Denne fungerer veldig fint som dekorativ julepynt. Selve boksen har jeg laget av Bazzill chipboard sheet, som jeg har dekorert med 2 ulike mønsterark fra Papirdesign - til ettertanke - snødryss og Papirdesign - til ettertanke - sukkertøystenger. På toppen av boksen har jeg bygget opp 2 nivåer med kartong som igjen er kledd i Bazzill gold foil




Har pyntet med diverse blomster Storyteller og de har selvfølgelig fått seg ett fint strøk med Bobunny glitter paste gold. Rundt kantene på boksen og på toppen av boksen har jeg brukt fra Tim Holtz pine twine - gran på streng.

 


På toppen har jeg laget til en sløyfe og bittet sammen litt av den gran på strengen og satt sammen med noe blomster og festet fast Gullbjeller. For å få dette fint nedi skar jeg ett lite kvadratisk hull på toppen av gullfolien for å få pynten litt penere nedi. 


De nydelige føttene til boksen er fra Tim Holtz.

 Den batteridrevne lanternen er også fra Tim Holtz


Ledningen til lanternen har jeg festet på baksiden, og selve batteridelen er på undersiden av boksen.


Juletreet som er inne i boksen er en 3D dies fra Spellbinders.

Håper dere likte min skyggeboks. Veldig gøy å lage, og tenker den er fin som julepynt :)
Ha en strålende mandag.
<3 Happy scrapping <3

-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar